Yoga og fri flyt av energi

Igår gjore vi yoga kl 06:30 oppe på dekket, i strålene av en nyoppstått sol som ventet på at livet skulle starte opp igjen etter en rolig natt.

Man får så sykt deilig energi av yoga så tidlig på dagen, og for meg som har gått inne på kjøkkenet hele natta, var det som å komme i himlen🙏

Yoga i soloppgang

Energinivået fyller seg opp og alt bliver så mye lettere når kroppen får lov å utfolde seg.
kjenner jeg burde trent litt også, for plutselig hadde jeg gått opp en buksestørrelse siden sist, men man kan ikke gjøre alt på en gang.

Idag jobbet jeg 2 timer overtid, som da betyr at jeg står i 13 timer og jobber stort sett uavbrutt. Nødvendigvis tilsa ikke dagen at jeg skulle jobbe overtid, men når vi har dobbel buffé og jeg må lage dessert til messen og forberede en stor bløtkake som er bestilt til selskap imorgen, i tillegg til alt annet, da flyr tiden.

Bader i D-vitaminer

Siden de har lovet regn fra imorgen, måtte jeg benytte anledningen til å sanke D-vitaminer idag. Den prioritering gjør at det blei enda mindre søvn, så håper å få sove litt før jeg går ned ikveld.

Ha en superfin lørdag derute😘

2 kommentarer
      1. Det var helt fantastisk kan jeg love deg👌 perfekt start på en ny dag og for min del, perfekt slutt på en hektisk natt🙏

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg