Villnisset mitt

Idag var jeg så tidlig ute at jeg måtte jakte på sola. Den var ikke kommet på verandaen enda, så da gikk jeg på jakt i hagen.

Morgenstund

fant meg en liten knaust og så ut over villnisset mitt. Ikke mye grønnt gress etter tørken som er nå og alt vokser ganske så villt i Hagen min.
Drømmen er å få planert litt ut, så stykket dere ser på bilde, bliver så rett at man kan ha et langbord der, uten at det skråner og stolene velter i hytt å pine…. noengange til litt latter om noen sitter på de😅

Jeg har mye rart i villnisset mitt. Faktisk så mye rart at jeg er redd for å luke ut noe, som ikke bare er ugress, og for den saks skyld, ugress også, for mye ugress er faktisk spiselig eller brukbart også.
Litt luker jeg og litt rydder jeg i villnisset og etterhvert har jeg lyst å få proffe folk til å se hva jeg kan gjøre med dette ujevne ville terrenget mitt, men det må bli når budsjettet synes det er greit.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg