Velkommen snø, velkommen 2024

Det har virkelig blitt vinter iløpet av de siste dagene.

Det skal bli enda mere snø de neste dagene, men snøen er jo bare vakker og den varmer litt på en kald måte.
igår kl 12, når rakettene skulle skytes og et flott show fra Breviksbrua skulle lyse opp over vannet, stod snøføyken sidelengs og sikten var ikke så bra.
Vi var 3 jenter samlet hos naboen, men jeg var den eneste som dro på meg dressen og gikk ned til gamle ferjekaia for å se.

Det var ikke stort jeg så fra brua og bare en familie til hadde tatt seg turen ut i stormen.
De blinkskudd jeg fikk, var naboen til ferjekaia, som hadde brukt litt penge og sendte opp raketter etter showet fra brua hadde ebbet ut.

Blei en veldig stille kveld og jeg vaklet gjennom snøfonner hjem og la med med et håp om at dette året skal bli bra.

Godt nyttår dere🎉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg