Velkommen Mai, velkommen sommer

Mai er sparket igang og sommertemperaturene kom med den.
Jeg elsker sommer og varme og sol, det har jeg aldri lagt skjul på, og nå kommer huset til å bli nedprioritert til fordel for hage og uteliv.

Her er sommerbilder fra siste sommer. Jeg gleder meg til å padle kajakk igjen og bare være i naturen…..det er jeg jo absolutt også nå  og er så takknemlig for alt jeg opplever.

Jeg har jo forresten hat første grilling og første utemiddag, for et par helger siden, da jeg hadde besøk av venninna mi.  Da var det litt kaldt egentlig, men vi hadde bestemt oss, så sånn blei det.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg