Vask håret med matvarer føljetong

Et par dage med hår som luktet av kokos og honning og som var tungt og oljete, holdt for meg, så på tide å prøve den bakepulvervask.

Etter en god gang børsting for å skille hårstråene, endte jeg opp med hår en halv meter ut fra hodet og like oljete hender som håret var.

Det jeg hadde glemt, var den kjemiske reaksjonen når man blander vand i bakepulver, så jeg hadde jo bakepulver ut over hele kjøkkenet, så før jeg fikk det i håret, hadde jeg fått vasket kjøkkenet også👌

Jeg er ikke sikker på jeg er fornøyd med dette resultat heller…..det lukter ikke kokos og jeg får ikke oljete hender av å ta på det, men det er stadig slapt og ser lissom vått ut, uten å være det.
Har en gammel klassevenninne, som leste mitt forrige innlegg, og hun skrev at hun brukte natron og at DET funket på krøllene hennes. Javel!! Da bliver det et nytt forsøk med Natron om noen dager.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg