Uvanlig vanlig


Første natta av 18 overstått og den var faktisk litt tung. Halvveis gjennom natta blei jeg kvalm og uvel og vondter blei enda mere vondt. Kroppen bruker tid på å komme igang igjen, men det er første gang jeg har kjent det sånn på kroppen og spesiellt første dagen. Det pleier å gå noen dager, der kroppen har fått for lite søvn over flere dager, men kanskje det er like greit at det slog til første natta. Jeg sov faktisk hele dagen, altså en hel natts søvn på nesten 8 timer og det er også uvanlig.
kanskje det er det uvanlige som skal bli det vanlige nå….

pleier å døgne første dagen, for når jeg står opp på morran kl 7 for å sende ungene på skole, da får jeg somregel ikke sove før jeg går på jobb kl 9 på kvelden og jobber til 8 neste morgen. Men det er også helt vanlig!!

usnsett, så sitter jeg nå ute og nyter sola mens vi ligger til havn i Strømstad en hel nydelig sommerkveld.

Jeg må benytte tiden jeg kan ute i sola. Frisk havluft er viktig, siden luften vi puster inn i byssa og på resten av skipet innendørs, er veldig tør og ikke bra for hverken hud eller mental helse. Og Strømstad har en veldig fin skjærgård å nyte synes av.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg