Tiden flyr

Imorgen er friperioden over og sjøen bliver mitt hjem igjen.
Har litt sånn 2 hjem når man bor like lenge på begge plasser.
Denne gang synes jeg at jeg har vært hjemme lenge, for vi har rekke ganske mye på de 14 dager. Det jeg ikke har fått så mye tid til er å skrive her og oppdaterer om livet på øya mi, men man får ikke alltid tid til alt🤷‍♀️

 

disse står til spiring på badet, og jeg håper de overlever og er klare for å plante ut når jeg kommer hjem igjen.
fikk akkurat vært på Obs bygg og kjøpt økologisk ænglemark jord og kugjødsel, så da skal vi være klare.

Nå er det sykt deilig vær, men til uka har de lovet kaldt igjen, så like greit at jeg ikke har rekke å plante ut.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg