Taxfree klipp

Vi har en frisør ombord.Han er utdannet frisør, men jobber ikke som det ombord da… En høy, mørk, kjekk svenske. Ikke bare er han kjekk, men veldig flink også og krøllene mine lystre hans minste klipp.
Føler meg noen kilo lettere, for jeg har litt mere end vanlig tykt hår, så når det først bliver klipt, kjennes det ut som ganske mye vekt er tatt fra skuldrene mine.

Kortere og lettere

Når jeg klipper meg, liker jeg å klippe en hel del, for håret mitt er veldig tungt og da krøller det seg mest nederst og ligger litt flatt på toppen. Nå krøller det seg rundt ansiktet også og det liker jeg.

 

Jeg har jo dette bilde fra jeg mønstret på siste onsdag og det blei en ganske bra forskjell.
Vi snakket om å gjøre det helt anderledes…. jeg tenkte at helt kort i nakken og noe lengre rufs på toppen kunne vært kult, men ifølge frisøren min, ser man eldre ut med kort hår og vil jeg se eldre ut?!? Trodde egentlig det var omvendt, at eldre kvinner klipte seg kort for å se yngre ut…. men jeg får stole på ekspertisen.
Vi var også inne på tanken å klippe helt kort på ene siden bare, sånn punker aktig egentlig, men etter mye frem og tilbake hvor jeg først hadde sakt “Jaaaa det gjør vi!”, kom vi frem til at det kom til å ta lang tid før det vokste ut og da ville det bli mye forskjell på lengden også. Når jeg tenker meg om, er det nok ikke min stil heller. Så da blei det altså en helt vanlig klipp med myke krøller som danser rundt ansiktet mitt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg