Syk er syk

Jeg sliter enda med hoste etter jeg blei kjempe syk for 2 uker siden.
jeg var på jobb noen timer på mandagen og klarte meg greit, men følelsen av å brygge på noe var der absolutt. Tirsdag klarte jeg meg til etter lunsj og så var det hjem i seng og der lå jeg mer eller mindre i de neste 2 dager.

Nesa  rant, det var vondt i hode og ørene og Jeg hostet så jeg holdt på å spy.
-Nei, jeg testet meg ikke for corona, for vi er lissom over den og jeg tenker jo at syk er syk og uansett hva den heter, så måtte jeg ligge hjemme…. det som var verre, var jo at vi skulle ha den helt store avskjedsfesten i Strømstad med alle ansatte på Oslofjord, og det spøket jo.
Etter flere runder frem og tilbake og mye c-vitaminer og veska full av Ibux og Paracet, bestemte jeg meg for å dra likevel, og tenkte at jeg jo kunne ta det rolig.


Særlig🫣 blei ikke rolig i det hele tatt. Det var fri bar, dansing og selfie cam selvfølgelig, så rolig var bare å glemme. Så hva  jeg end feiler, har det ikke sluppet enda og jeg er klar over at jeg ikke akkurat har gitt kroppen sjansen til det heller, men nå er det som sagt 2 uker siden de første symptomer dukket opp og over en uke siden jeg “tok det rolig” 🤪 så burde snart gi seg da.
ikke sikkert det hjelper at det er veldig kaldt ute og egentlig litt kaldt  inne også fordi jeg bare har varmepumpe og bliver lissom ikke ordentlig gjennomvarme i huset.

Ha en fin mandag i kulda og hold dere friske❤️

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg