Suppefredag

Jeg skjønte at jeg måtte få brukt resten av det gresskaret jeg holdt på med her om dagen, og siden jeg ikke hadde mere restemat igjen etter siste helg, satte jeg igang med koking.

Her er det løk, chili og hvitløk, basilikum, salt og grønnsaksbuljong og den blei sykt god toppet meg hjemmelaget brødchips.
Da jeg var i kjøleskapet for å finne ut hva jeg skulle ha i gresskarsuppen, kom jeg over en broccoli som hadde sett bedre dager og en halv purre, så da blei det broccolisuppe også og da tenker jeg at helgens slankekur er i boks👌

Jeg føler nu ikke jeg trenger å slanke meg, men jeg liker suppe og det er nå så sunt og hjemmelaget som det kan bli.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg