Spilte dråper

Som vanlig måtte jeg løpe i full fart, som ikke er veldig fort etter trening har blitt mindre og kroppen tyngre, til ferja. Hadde god tid og var egentlig klar kl 6, men skulle bare opp med søpla. Der har jeg ikke vært noen dager, så de var nedsnødde og fryst fadt, så etter et halvhjertet forsøk, ga jeg opp og tok med søpla ned igjen. Det er så kaldt ute at den forhåpentlig ikke tiltrekker så noen dyr iløpet av dagen. Da skjønte jeg at jeg hadde glemt kaffekoppen, som jeg bare MÅ ha på morran, og da hadde jeg bare 4 minutter til ferja gikk. Det er bare nedover, men tungt nok i snøen, når man vet man har dårlig tid.

kaffekoppen hadde åpnet seg på veien og sølt på både votter og jakke….

Hastverk er lastverk!!
Ha en fin lørdag derute❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg