Søvn er oppskrytt…

Når søvnen ikke vil komme

Etter nattens jobbing fikk jeg bare sove 4 timer Enda jeg prøvde å mane den frem litt til, men det var bare å stå opp, gå ned i bakeriet litt, for der er alltid noe å gjøre, trene og spise middag.
Kanskje det var straff for å faktisk sove 8 timer i strekk i går og at kroppen følte seg uthvilt selvom den er sliten🤷‍♀️

Etter noen timer opp med all den aktiviteten man kan finne på her, gikk jeg til køys igjen, for å få resten av skjønnhetssøvnen før neste økt. Tror kanskje jeg klarte å akkurat sovne, men så skjer det noe i nabolugarene…. enten ommøblerer de, går på dass, skravler i telefon eller snorker- det meste kan høres og normalt er jeg ikke var for lyder, men her er det umulig å sove på kvelden. Har ligge og vendt meg i alle stillinger. Hænder over dyna, under dyna, over hodet, langs siden, beina i kryss, samlet, fra hverandre, oppad veggen, alle mulige stillinger som skal gjøre susen for å sovne, men det er ganske umulig idag😳

da blei det en liten oppdatering her isteden, som jeg egentlig ikke hadde tenkt å prioriterer idag.
I natt lagte jeg bursdagskake til fineste buffetdronningen Katarzyna som har bursdag idag, og det var en koselig oppgave som blei mottatt med kyss og klem. Sånne små ting som gjør hverdagen herute litt gøyere og litt mere levelig.

Bursdsgskake
Bursdagskake

Sjokoladekake med bringebærmouse. Den ene er toppet med hvit sjokoladekrem og den andre med vanlig sjokoladekrem

 

God kveld dere. Håper alle får en god natts søvn❤️

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg