Søndag uten søndagsfølelse

Det er siste søndag i Mars, inatt satte vi klokka  en time frem, og jeg var den som trakk det lengste strået, da jeg kunne jobbe en time mindre, mens de som driver med soving om natta, de hadde en time mindre å sove i.
Søvn er en mangelvarer for meg herute, for uansett hvor trøtt jeg er, bliver det ikke det samme å sove på dagen. Kroppen venner seg lissom ikke til det og den må tvinges. Det er ikke bra å tvinge nogen til noe og det kommer ikke til å bli bra, så søvnen er ikke det som kommer mest av her.

Seiler ut i solnedgangen

Uansett er det søndag uten søndagsfølelse.
En hvilke som helst dag, som ikke bliver brutt av noe spesiellt. En dag som går akkurat som igår og dagen før, uten noe annet innhold end jobb, spise og sove.

litt bilder fra byssa på en søndag.

Byssa


ok – en liten forandring!! Jeg gidder ikke gå å trene, det er jo søndag tross alt og man skal holde hviledagen hellig.

 

Den eneste måten jeg ser forskjell på dagene, er på de snappene jeg får fra fredagspils, lørdagskos, drinks på en lørdag, fest på en fredag, frihelg……bliver like  overrasket hver gang en uke har gått og jeg åpner helgesnappene.

Håper dere har hat en super søndag. Nyt siste resten også❤️

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg