Søndag og barnedåp om bord

Dagens kake

Noen gange får man lov å gjøre litt annet end bare den samme rutinen som ellers foregår hver natt.
Denne søndagen hadde vi en barnedåp om bord som hadde bestilt dåpskake, så da var det igang å bake hjemmelaget sukkerbunn og sette sammen kake til jentedåp.
pynten var ferdig bestill før jeg fikk sagt at det kunne jeg lage bedre selv, men da blei det litt mindre jobb, for natta blei hektisk nok med desserter og en del brød. Jobbet ihverfald 2 timer overtid for å bli ferdig med alt.
Jeg blei fornøyd med kaka og håper selskapet også blei det.
Første tanken min, når jeg hørte at noen skulle feire barnedåp på båten, var at det hørtes ganske spesielt ut, men ved nærmere ettertanke er det egentlig lurt.
du får gratis lokasjon, buffeen er rimelig paxpris iforhold til på land og du spise alt du vil. Ungene har lekeplass og de voksne får handle kvota før festen er over. Ganske mange fluer i et smekk, så egentlig en ganske lur tanke dette.

Andre som kunne finne på det samme??

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg