Søndag kveld og nedtelling til fri

Det nærmer seg fri!!

Himmel og hav

 

Nå har jeg gått i det modus hvor jeg ikke har lyst å stå opp når klokken ringer. Jeg kan egentlig sove hele tiden når jeg har fri og må tvinge meg opp for å spise middag. Heavy frokost, men for meg er det å stå opp og spise middag og ikke frokost, helt normalt. Jeg er jo ikke noe gla i brødmat fra før, så gjør ingenting for meg å skippe det og bare spise varm mat.
Kroppen reagerer ikke noe på det heller, men jeg merker når jeg er hjemme, at jeg er mere sulten på morran når jeg står opp, end jeg var før.

De siste dagene er som vanlig litt slitt å komme igjennom, men plutselig er det onsdag og når vi først er kommet så langt, går de siste dagene greit også.
Her er ingen baker på neste tørn, for han som er motsatt av meg er sykemeldt og han som jeg skulle ha på opplæring, dro hjem etter 1 natt😳

Folk lurer på hva jeg gjorde med ham og stakkar- jeg gjorde ingenting og tror jeg var ganske så autentisk ( nå kjenner vi hverandre fra før og har en løs og humoristisk tone, så jeg er faktisk ikke redd at det har noe med meg å gjøre) og prøvde å gi et realistisk bilde, for man kan ikke etter en ukes opplæring være baker og klare alt det som egentlig kreves.
Jeg tror han dro for det blei rett og slett for mye. Og det ER mye for en person, så jeg skjønner ham godt.
Nå går jeg igrunn å venter på å bli spurt om å gå ekstra, men jeg er så klar til å dra hjem, klemme ungene mine og ha fri og 14 dager på – helt på – holder for min del.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg