Søndag er søndag

Det blei luke 10 og 2. søndag i advent, men for meg er søndag søndag. Søndag betyr ikke fri og kirke og kos lengre, og jeg skal jobbe, så dette er en helt normal søndag.

Dagens luke var enda et bitte lite lys. Jeg hadde egentlig forventer meg litt mere av denne kalenderen, som reklamerer med at den inneholder varer for 1600kr…… det har jeg vanskelig ved å tro på, selvom rituals tar litt mere for varemerket.

Selvom det bare er en helt vanlig søndag, har jeg tent 2 lys i advents stagen og kalenderlyset er på i et desperat forsøk på å få det brent ned til der det skal, men som dere ser, brenner jeg ikke det lyset hver dag.
Ungene er hos faren sin og da er det ikke sånne ting jeg tenker på.

Når barna er hos faren si er det jobb, venner, har blitt litt mye festing i det siste, og sove før jobb igjen.
Jeg prøver å ikke bekymre meg for fremtiden, for det er i grunn veldig skremmende å ikke ha en jobb, så jeg kan fortsette å betale på huset, det er skremmende å måtte gå tilbake til å ha dårlig råd….. alle disse tanker skyver jeg vekk ved å holde meg igang hele tiden.

Det ordner seg til slutt, jeg vet jo det, for det har ordnet seg før, men for nå er det best å holde seg igang både med det ene og det andre….

God 2. søndag i advent.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg