Sommer🎉

 

vĂŠret i dag er jo helt fantastisk- jeg elsker sol, bare sooool.
helgen har gÄtt og jeg har gjort litt da.

Granskuddsirup er pÄ glass, var litt redd at jeg var for seint ute, da jeg kom hjem fra bÄten, men fikk plukket meg et par liter inne i skogens dype ro. Jeg fÄr den ikke til Ä vÊre rÞdlig som er veldig fint, min bliver mere brunlig og denne gangen fikk jeg kont den litt vel inn, sÄ den blei ganske tykk, men veldig god pÄ smak for det. Jeg liker best Ä ikke ha alt for mye sukker i, sÄ den ikke er for sÞt.

Jeg skal prÞve meg pÄ syringele i Är, og det tok ganske lang tid Ä plukke av bare blomstene, men jeg gleder meg veldig til Ä prÞve. De skal stÄ bare i kokt vann Ä trekke i en dag eller to fÞr man koner hele av saften.

rabarbara blei sanket hos naboen, sĂ„ da bliver det saft og kompott, tror faktisk jeg skal prĂžve meg pĂ„ en blandings av syrin og rabarbara😅

Men den stĂžrste tidstrollet var bytting av hjul pĂ„ bilen. Jeg pleier Ă„ gjĂžre det selv og har aldri vĂŠrt noe problem, men nĂ„ satt det ene hjulet bombastisk!! Trodde den ene bolten rikket seg, men den knakk rett og slett!! SĂ„ etter mye banning og svette, mĂ„tte jeg skru til alle hjula igjen og be om hjelpđŸ€·â€â™€ïž det er sĂ„nne ting jeg ikke synes er gĂžy Ă„ betale meg fra, for det skal vĂŠre lett Ă„ gjĂžre selv, men sĂ„nn mĂ„ det bli nĂ„ da.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg