Snuoperasjon

Operasjon snu døgnet, er ikke så lett og tar litt tid.

 

De første dagene sover jeg Max 4 timer i døgnet, så bliver ganske sliten. Idag har jeg klart å sove 7,5 og det er jo en hel grei nattesøvn…. eller for min del, dagssøvn.
Når jeg jobber, jobber jeg bare natt – altså fra 9-10 om kvelden til 8-9 på morran.
Det med å jobbe går veldig fint, for tiden flyr og du har en masse du skal ha ferdig til på morran, så plutselig er natta gått.
Det er søvnen som kan være litt tøfft, for første dagen på jobb, døgner man. Du kommer rett hjemmafra hvor du har sovet en hel deilig natt og så skal du starte jobb kl 9 på kvelden, det sier seg selv, at da får du ikke sovet før du starter og du får ikke lagt deg før du er ferdig med jobben. Da er man så sliten at kroppen ikke klare å roe helt ned, så 4 timers søvn er det kroppen klare å lade til.

sengen er faktisk bra!!

Ladestasjon

Jeg sover godt her, når jeg sover!!
idag var jeg veldig klar for å sove. Skjønte fort at det kunne bli en utfordring, da tåken lå som en mur rett uten for vinduet og da kjøre båten på tåkehornet hvert 5. min eller noe sånnt.
la meg godt tilrette likevel i håp om at jeg ville overhøre det og svime av, og det funket faktisk!!

Tåken ligger tett

Sovnet til tåkehorn og vugging – våknet etter 4 timer da, men da tvang jeg meg til å bli liggende og våknet først kl 17 igjen – rett til middag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg