Snu dag

Denne dagen feires med godteri.
Snu dag er dagen vi snur enten i Kirkenes eller i Bergen.
I dag snudde vi i Kirkenes, vi snudde ikke bare da, vi ligger i Kirkenes noen timer og har en utflukt til Russlands grense bland annet….

Mange mønstrer i Bergen, så for de er det en gledens dag, for da er det 5 dager til de kan gå på fri og siste snu, om de har vært på i 17 dager.
Derfor er det godteri og feiring.

For meg er det ikke noe å feire, da jeg bare har unnagjort 3 dager, 19 igjen og det kjennes veldig lenge ut!
Selvom jeg har det fint på jobb og opplever masse ( idag så vi forresten hval igjen…. jeg så plutselig en svær hale ikke veldig langt fra båten, men det gikk så fort og i begeistringen husket jeg slett ikke å ta bilder) virker det litt endeløst akkurat nå.
Men jeg feiret med de andre, og spiste litt godteri👌

La ut dette bilde på snap…” Going dessert” og ikke crazy enda.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg