Snø i April

Ihvertfal er vi nesten i April🤷‍♀️ første vårmåned er allerede overstått, men vi har snø og iskaldt.

Snø, sludd og kaldt

Heldigvis kan jeg sitte varmt og godt på lugaren min med havutsikt og late som jeg seiler inn i sommersolnedgangen.

I fjor var det faktisk snøstorm på denne tiden også. Fikk opp minne på Facebook om snøstorm igår, så det er ikke noe unikt igrunn at Mars kan være uforutsigbar når det gjelder været.
Husker at når jeg gikk gravid med førstemann ( jente faktisk😄) var det snøstorm på 17. Mai. Folk holdt på å fryse ihjel i toget.
Fordelen for meg er at jeg ikke trenger ut i det hele tatt når jeg er på  jobb, men synes det kan være sol og varme når vi skal på påskeferie til søster i Danmark neste uke.

Sett dere godt tilrette under pleddet med en kopp deilig varm et eller annet og nyt kvelden ❤️

Kaffe og varme inne

Legger ved et bilde fra Instagram, hvor du ofte ser pledd, utsikt og kaffekopp.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg