Smellet var større end hellet.

Jada det ble et lite smell, men ikke verre end jeg kan overleve om jeg spare litt.
3500kr er ikke så ille, men hadde nå håper det skulle gå andre veien.
Da får jeg leve litt sparsommelig med en håndfull nøtter som snack og ikke kaste noe.
I går sparte jeg på potetskrellet for å lage potetchips.
heiv de på en stekeplate med olivenolje og havsalt og tørket de i ovnen i en times tid ved 120 grader. Det blei kjempe godt og helt sikkert mye sunnere end all annet potetgull man får kjøpt i butikken.
Da får man brukt absolutt alt og grønnere kan man vel ikke leve.

Jeg synes jo det er gøy og når man ikke har allverden med penge er det en fin måte å kose seg på uten å ha dårlig samvittighet.
Heldigvis hadde jeg fyllt godt opp med basis varer og tørrvarer, så eneste jeg trenger å handle er ferskvarer som frukt, melk og kjøtt, men mine unger er jo fornøyde om de får kjøttdeig, som er på tilbud til 49:90 denne uka, så får handle litt godt med det akkurat nå.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg