Smell eller hell….

 

Her sitter jeg da på en tirsdag morgen og venter på smellet, som jeg så inderlig ikke håper, men dette er jo sjansespill da. Som å vinne i Lotto omtrent.

Jeg bliver nesten litt kvalm av å tenke på en smell, for jeg føler lissom ikke jeg har fortjent det, jeg som har jobbet ræva av meg det siste år.
prøvde å gå inn på skattekortet for å se om jeg kunne finne noen feil, men det bliver jo bare greskt det der og ikke lett og forstå hvor mye som skal stå som formuesskatt og hvordan man trekker sjømannsfradrag og så er der alle de andre unødvendige tall som jeg ikke har peiling på.
Jeg HÅPER at selvom jeg har tjent en del mere i 2023, skal det at jeg har sjømannsfradrag OG at jeg har hele fradraget på huset, skal det komme meg til gode, men jeg er veldig usikker😳 Når jeg har jobbet på Meny, har jeg alltid trekt 500-1000kr mere i måneden, bare for ikke å få baksmell, men det har jeg “glemt” på Fjordline, så her sitter jeg altså og glor på den skjermen til ingen verdens nytte.
Det hadde vært sykt deilig med litt igjen, for jeg opptjente jo ikke feriepenge på Fjordline, siden vi jobbet 14/14 og fikk lik lønn uansett.
Det er bare å stålsette seg og finne på noe husarbeide for å få tankene over på noe annet.

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg