Sånn går nå dagene

Formen er stigende og jeg håper at jeg snart bliver kvitt denne skyen som har sitte i hoder mitt og resten av kroppen, egentlig siden jeg mistet jobben i November.

min hverdag har blitt til å gå tidlig i seng, igår så tidlig som 21:30 for da hadde jeg sett 2 danske filmer.

danskene er veldig gode på film som har mye betydning i innholdet og som fenger noe helt sykt. Igår så jeg ” Efter bryllupet” og “Du forsvinner”  som inneholder mye psykologi og uventede vendinger.

Når jeg legger meg tidlig, våkner jeg selvfølgelig tidlig og sånn går nå dagene og tenker at det skal bli godt å få landet en jobb snart.
Fordelen med å kunne legge seg når man er trøtt og stå opp når man er uthvilt er jo at man ikke stresser med den søvnen, men som jeg har sagt før, så bliver man ganske lat av det også. Jeg har enda ikke begynt med alt det jeg burde gjort her hjemme når jeg nå går her hele dagen, men jeg har jo selvfølgelig gode unnskyldninger, som at det er kjedelig å gjøre det aleine, jeg har ikke kunnskap, jeg har vært syk, jeg har måtte gjøre andre ting….. osv.

Men jeg skal begynne!!  Idag skal jeg rive tapeten av veggen i trappa, for det har begynt å løsne rundt varmepumpa, og så må jeg finne ut om jeg skal ha et fint tapet eller om jeg skal male igjen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg