Rusk og rask

Nå er det noen dager siden jeg har fått lagt inn noe her, for nettet herute er litt utilregnelig så det er ikke alltid jeg kommer meg på.
Det har vært noen lange netter, men her er nokk å gjøre, så tiden går som vanlig fort og snart er en uke unnagjort.

Jeg jobber litt med surdeig og lager et surdeigsbrød som bliver ganske så bra. Det tar litt lengre tid og krever litt mere end vanlig brød, da den må ligge lenge, helst et døgn for å modne ordentlig. Surdeigsbrød er uten gjær og hever seg av modningen i stekeovnen. Det er ganske gøy å gjøre sånne ting, da man aldri vet helt hvordan brødet blir, da det er et eget levende individ man har med å gjøre.

Jeg prøver stadig å trene hver dag. Løping, roing og litt mage. Jeg tvinger meg igrunn til det, for når jeg først har treningsrom tilgjengelig er det dumt å ikke bruke det.

Og solen min da!! Jeg MÅ ut å varme meg i solen så fort jeg har sjansen. Idag regner det, så bliver innedag.
Dette blei litt rusk og rask, men det skal der også være plass til engang iblandt.
Ha en fin dag dere.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg