Romjulens gleder

Det har vært en nydelig romjul med vakkert vær og masse avslapping. Jeg prøvde å få ungene med ut å gå tur i det fine været, jeg fyrte opp i bålpanna og arrangerte  stoler med myke saueskinn, lagde varm kakao og hadde kjøpt marsmellows…..

De ville ikke være med på noe, skulle bare sitte inne u varmen, så der satt jeg aleine og det tok lissom ikke ordentlig fyr på en stund heller….

Det endte med at de 2 største fikk dårlig samvittighet over at jeg måtte sitte der aleine. “Det så så trist ut” sa Mathilde, så de kom ut i pysj og slåbrok og satt litt med mammaen sin🥰 selvom det var noen få minutter, varmet det mammahjertet mitt og kjærligheten til de og til livet og naturen overvant kulden vi satt i.

Julen slutter vakker og med mine ønsker i oppfyllelse: 3 flotte barn er med meg, mine beste venner innen for rekkevidde, jeg har et vakkert sted å bo og egentlig alt jeg trenger.
Man kan ikke ønske for mere…. eller kan man?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg