Regnværsdag

Her ute Elsker jeg når jeg våkner og det regner. Spesiellt de siste par dager hvor jeg ikke har klart å stå opp før 18:30 ish og da har jeg tvinge meg opp for å rekke middag.
Regnvær er for meg en tidssparer, for når det er sol MÅ jeg ut. Det er så viktig for kropp og sjæl å komme seg ut i fri luft, spesiellt når man jobber på et trangt kjøkken uten vinduer og med aircon luft.
Idag regnet det altså og det var en deilig følelse, for nå hadde jeg sovet for lenge til å rekke ut i sola mens vi lå stille i Strømstad uansett🤷‍♀️

En ting mindre å bruke tiden sin på idag 👌

Det som er deilig å tenke på, er at etter regnet kommer sola alltid tilbake, så kanskje imorgen jeg rekker ut å nyter den🙏

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg