Prosjekt vegg i trappa

Når jeg nå først går hjemme, så er jeg nødt til å gjøre noe. Som jeg har nevnt tidligere, har jeg vanskelig ved å motiverer meg selv, men når jeg først får å den over meg, er jeg et rivjern.
Så her om dagen bestemte jeg meg for å ribbe veggen i trappa, fordi stria hadde løsnet fra veggen og jeg hadde irritert meg over det en stund.
Det er ganske høyt og som sagt i trappa, så jeg måtte være kreativ.

Det er ikke alltid jeg kommer opp med de beste ideer og her er absolutt ikke noe HMS innblandet, men det gikk bra, til tross for at Jonathan bare ventet på at det skulle gå galt.

Det var nå sikkert nokk for den stigen som ligger ned, holdt på plass trappestigen som ikke hadde mulighet for å flytte på seg.  Og jeg måtte flere trinn opp for å rekke helt opp til taket.

Det som da blei hodebry etterpå, er hvordan jeg skal komme videre med prosjektet, for det viser seg at der har vært fukt under denne stria som jeg fikk rivd av, men det virker tørt og der var ingenting som indikerte at der skulle være fuktighet i veggen før jeg begynte å rive….noen mener jeg må ta av platene også for å se om der er råte under, noen mener at om det er tørt, er det bare å få pusset over, grunnet og malt, mens noen mener at der må legges på plater eller nye strie for at det skal bli bra, så det er ikke lett å hode når de lærde strides🤷‍♀️ og jeg har jo i utgangspunktet ikke peiling og skjønner st jeg tok meg litt vann over hodet her…

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg