Prosjekt trappeoppgang på budsjett.

NÅ etter mye frem og tilbake, opp og ned, inn og ut, landet jeg på hva jeg skulle gjøre med trappeoppgangen…:

Jeg valgte ikke noen lett vegg og tapetserer for første gang og det var litt av et puslespill!
Tapeten fikk jeg helt gratis av snille naboer, som var ferdig med å tapetserer og som hadde en rull, som var tatt litt av igjen. Jeg er evig optimist og tenkte at det skulle holde, men etter jeg hadde hørt på hva naboen prøvde å formidle til meg av erfaringer, målte jeg opp og rullet ut og skar til….. for å finne ut at det var for lite🤷‍♀️

Den største grunnen til å måle opp og kutte til, var jo at mønsteret skulle stemme i skjøtene, og det hadde jo ikke jeg tenkt igjennom i planleggingen oppe i hodet mitt. Jeg ville bare ha begynt fra den ene side, og kanskje ikke sett at det så helt skjeivt ut, før jeg hadde satt opp et par lengder ved siden av hverandre. Jeg er gla, at jeg faktisk har blitt så voksen, at jeg høre på andres råd, og ikke prøver å oppfinne den dype tallerkenen på nytt, for det var meg for bare 10 år siden ( og 10 år høres lenge ut, men det føles som i går)

Det blei litt av et puslespill, for naboen hadde en del rester igjen også, men da måtte jeg være ekstra nøye med å pusle det samme, til å se pent ut. Jeg har juksa det til, men jeg tror jeg har fått juksa med stil så du må se nøye etter for å finne feilen.
Dette var ikke så lett som jeg trodde, men kan godt være det hadde vært lettere om jeg ikke pusser opp på budsjett, og hadde uendelig med tapet til rådighet, for da hadde jeg bare kunne fråtse, men nå tok det hele dagen å pusle dette ferdig, og under varmepumpa ga jeg opp i går, for da var jeg så sykt sliten.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg