Poteten

Poteten kan brukes til alt, den kan kokes, stekes, bakes, moses, noen spiser de rå, den kan brukes med kjøtt, alene , som snack….. man kan spise potet hver dag.

I denne uken har jeg vært potet.
Jeg kan brukes til masse rart, så jeg har både vært baker på Meny, SFO assistent, assistent på småtrinnet og vaskekjerring, så egentlig har jeg jobbet hver dag og selvom det ikke er fast eller forutsigbart, så jobber jeg med å bygge buffer og ihverfald være istand til å betale regningene.
Uansett er det ikke vanskelig å være småtrinn assistent når man kan se film.

Denne hadde ikke jeg sett, men den er veldig fin❤️ ikke lett for ungene å konsentrere seg så lenge om gangen da, så nå begynner de å vimse litt rundt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg