Pauseknappen

Nå har jeg hat på pauseknappen noen uker, både for å finne inspirasjon og for å slappe litt av i hodet.
Etter å ha mistet drømmejobben – ihverfald inntektsmessig- har jeg jobbet mye og plutselig var jeg tilbake til den gamle greier med å være sliten hver dag fordi man jobber 5 dager i uka for å overleve. På land jobber man for småpenge, og jeg har aldri vært opptatt av penge, tvert imot, har jeg alltid sagt at jeg kan klare meg for veldig lite, men jeg må ha nok til regningene og til at barna mine ikke må føle at vi ikke har råd til å leve, og tro meg- der har også vi vært.


Men uansett har jeg hivd meg ut i alle de småjobbene jeg kan få, for å skaffe meg en buffer til dårlige tider, som jeg er ganske sikker på kommer.
Denne helgen er Mathilde hjemme og det er veldig deilig å ha alle 3 rundt meg og veldig avslappende å ikke skulle på en fest, for det har blitt litt mye festing også.

Denne søndag morgen var ingen oppe enda, så da er det en liten stund for meg selv, før dagen begynner. Hadde håpet å få pyntet og bakt noen julekaker siden vi var samlet alle, men ser litt urealistisk ut det i grunn.

Nyt søndagen hva end den bringer❤️

 

2 kommentarer
    1. Jeg skal vaske ETT rom. Det er min plan. Gjøre det litt skikkelig. Men kun ETT rom. Skal nemlig kose meg litt også. Og det er hovedprioritet denne helgen egentlig. Slappe av og kose meg 🙂 Jeg har sluttet HELT å feste. Flere år siden. Og det syne jeg er utrolig deilig å slippe 😀

      1. Smart å ta bare ET rom om gangen. Det gjør jeg også, for ellers bliver det litt her og litt der og det bliver ikke gjort skikkelig👌
        Hva angår festing, misunner jeg de som ikke har behov for det, kommer nok her en dag også🙏

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg