Påskekos

I går tok jeg med 3 ungdommer og en svigersønn på påskeeventyr.
vi er veldig gla i eventyr og i å oppleve nye ting og selvom reisen var mye lengre end jeg trodde, var vi veldig fornøyde.

Jeg elsker å være sammen med denne gjengen. Selvom det kan være sykt slitsomt, fordi det er vanskelig å få alle til å være samkjørte og ville det samme, og selvom de krangler og ikke alltid er venner, så et dette gjengen min❤️

vi har det gøy også, og vi ler masse og vi tuller  masser, men når man er opp i hverandre ganske tett i en periode, er det ganske slitsomt også.
Egentlig har jeg ikke barna i påsken, det er faren sin periode egentlig og Mathilde kan jeg jo ikke regne med er med på noenting lengre, så jeg er bare så gla for at vi er alle sammen noen få dager, for plutselig er alle spredt der hvor vinden kaster de, og så sitter mamma alen hjemme.
Jeg nyter hvert minutt av krangling, latter, tull, kjefting, dansing, roping, samtaling og nærvær då lenge jeg kan.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg