Påfyll

Denne helgen har vært spekket av begivenheter og påfyll av positive energier og kjærlighet……( Nope – ingen mann i sikte😅)

Jeg fikk en melding fra min danske venninnegjeng møtte i Singapore. Vi har hat veldig lite kontaktet siste året, siden det har skjet mye for oss begge, men den meldingen førte til st jeg fikk besøk 2 dager etterpå❤️

Jeg elsker å få besøk!! Det er simpelthen det beste som kan skje, og denne helgen hadde jeg bedt til hagefest også, for å feire at huset er mitt, sommeren er på hell, selvom det ikke kjennes sånn ut her jeg sitter på verandaen i bikini i stekende sol og 26 grader, og vennskap. Hva kunne da passe bedre end at bestisen fra Danmark kom på besøk også…?

Det var perfekt padlevær, så bi klarte å ta 2 turer. Ene med lunsjstopp og skravling og soling og bare kos. Vi padle rundt Sandøya og hadde stopp på Dikkon hvor vi kunne sprede oss ut på stranda helt alene, da campingplassen er stengt for sesongen.
Andre turen vovet vi oss over fjorden og inn Risøysundet og rundt Bjørkøya. Jeg er litt engstelig for å krysse fjorden og har ikke gjort det før uten de rutinerte kajakkpadlerne på øya, så jeg tar ingen sjanser og det gikk veldig bra. For meg er det viktigere å være veldig forsiktig end å ta noen risikoer, for det er stadig padlere som bliver kjørt på av store hurtigbåter.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg