På tide å ta inn hagemøblene

Da er det på tide og sette inn hagemøblene, da vi våknet til flere centimeter snø idag.

Det er veldig fint med snø, men jeg er ikke så gla i å måke eller kjøre på glatte veie, så idag trenger jeg heldigvis ikke ut. Jeg kan bli inne i redet mitt og kose meg i ly for snø, kulde og blåst.
jeg er heldigvis i bedre form idag, for igår hadde jeg lite energi etter en sen natt med dansing på borde, masse kjent folk, nok drikke og ikke minst besøk av en veldig kjekk mann fra Oslo, som jeg har det så fint med når vi er sammen. Det er et par måneder siden sist, men når vi treffes har vi det bare så fint og avslappet og gøy.
Helgens festligheter foregikk på Sjøloftet i Brevik som feiret 40 år. Alle som følte seg verdt noe var der. Masse kjentfolk, mye skravlings, dansing – ja tilogmed på bordet, siden sangen faktisk sa at det var det vi skulle.
Vi skulle ha vært med sister ferja hjem, men det gikk i dass, for vi hadde det alt for gøy, så jeg kastet meg over noen naboer fra Sandøya og fikk ordnet skyss hjem med båt og plutselig hadde jeg vært på byen til vi blei kastet ut og det kan jeg nesten ikke huske når hendte sist.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg