Over halvveis

NÅ har jeg godt nok lyst å hjem.
sliten i hodet og litt sånn fyllesyk følelse etter mangel av søvn.

 

Mine ungdommer på sitt beste

Savner unger som ler, synger og krangler.
Savner å åpne døren til et rom og se  jentene i sin egen lille fortrolige verden. Savner synet av sammenhold  som får et mammahjertet til å eksploderer. For bare litt over et år siden, var dette scenario helt utenkelig.
savner rotet og kaoset som allerhelst hersker hos oss.

Henslengt ungdom❤️
Gangen er aldri ryddig mere end fra vi går ut av døren, til vi kommer inn igjen…

Uansett hvor frustrert jeg kan være til tider over kaoset vårt, er det akkurat det kaos jeg savner å komme hjem til nå.

Bare 4 dager igjen til jeg er der. Gleder meg så syk.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg