Ny uke med masse muligheter

De siste par år har jeg ikke fått til å sove lenge… samme gjaldt idag og før alarmen ringte kl 7 var jeg lysvåken.
Jeg behøver slett ikke stå opp så tidlig for jeg har jo fri, men jeg liker å stå opp for å lage frokost, smøre niste og kysse barna ut døren, for å avslutte med å vinke fra kjøkkenvinduet❤️ jeg elsker den rutinen!! De elsker den mindre, så noengange må jeg faktisk banke veldig hardt på det vindue, for å få de til å se at jeg vinker!! Minsten på 13 har begynt å bare vinke uten å se…..hun har skjønt at da slipper hun gremmelsen ved bankingen, som en nabo kanskje kan få med seg.

Når vi til skolen går

Tror egentlig de synes det er litt kos å, for jeg har faktisk prøvd å la vær, men da har de snudd seg helt øverst i bakken for å sjekke om jeg ikke var der, og jeg har sett lettelsen over å se at jeg faktisk står der.
Anyways, idag hadde jeg et ærend, så jeg måtte inn med ferja 8:40, og da jeg oppdaget eldsten som skulle vært reist allerede, sov søtt i sengen sin, blei det samme ferja, for da kunne jeg jo kjøre et stykke – alltid kjærkomment å bli kjørt. Midterste skulle begynne seint, så da var vi plutselig en liten gjeng som dro sammen.

 

Viser snø vi ikke vil ha
Fint å være inne når snøen laver ned ute.

Det skal sies at vi ikke hadde lyst å gå ut i snøværet og det er ikke velkomment i hele tatt. Dette er Mars! Dette er vår og vi trenger ikke snø her.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg