Nedtelling

1. desember…… dagen alle venter på. Dagen vi kan begynne å åpne kalender og glede oss til den store kvelden.

Jeg trodde jeg skulle pynte siste helg når Mathilde var hjemme også. Vi skule bake og pynte og kose oss. Vi kosa oss masse, men blei ikke pynting, så denne nye dørmatta er det eneste jeg har fått til enda.
Jeg er egentlig ikke i julestemning. Har ikke vært i julestemning siden Henning dro egentlig. Der er mange stemninger jeg ikke har vært i siden han dro og julestemning er en av de….jeg har ikke så travelt med jula for min egen del, men jeg gjør alt jeg kan for at ungene skal få julestemning .

Jeg kjøpte kalendere til jentene og meg selv, da vi fikk kjøpe alt taxfree til sykt billig penge og vi har aldri hat råd til en sånn kalender før.
så idag åpnet Maiken nr 1 hos pappaen sin, Mathilde åpnet i Stokke og jeg åpnet min her hjemme på øya.

Årets første luke er altså tøymykner….. nok til 2 vask tror jeg.
Kos dere masse med nedtelling til den store dagen.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg