Motivasjonen mangler

Kjenner jeg sliter litt med motivasjonen om dagen.


Jeg skal trene hver dag, fordi jeg har muligheten rett uta for døren, men det er lite motiverende å gjøre det alene.
Idag var Anders, som er styrmann på båten og verdens nydeligste eldre herremannen, inne å vise meg roteknikk, siden han har vært med i Århus roklubb i en herrens masse år, og det fikk jeg litt motivasjon av og rodde 5 km på en halv time, hvilket jeg er ganske fornøyd med.

Det er viktig for meg å holde meg i form og ikke gå helt i forfall, men man kan ikke komme utenom at alderen vises her og der og når jeg ser meg i speilet er jeg veldig motivert, men når jeg kommer in i det lille trange rommet helt alene er det ganske kjedelig og jeg jobber ikke hardt nok.


Venninna mi som er min treningsguru, holder på å lage et program til meg, for jeg må trene tungt, sier hun!! Alt det kardio er bare tull hvis jeg skal bli i form. Hun har jo rett for jeg trenger ikke å slanke meg, bare å stramme litt opp her og der.

Når det er sagt, er jeg egentlig ganske så fornøyd med meg selv til å være min alder og med klær på, ser jeg ut som jeg er ganske i form😄

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg