Mørketiden

Nå står sola opp når jeg hår på jobb og går ned når jeg drar hjem igjen. Hvis man ser litt negativt på det, er det mørkt når man går hjemmefra og mørkt når man kommer tilbake, men for meg betyr det vakre soloppganger og solnedganger, for finnes det noe finere end når sola stiger opp over havoverflaten eller sola som bader oss i rødt når den siger ned bak en topp ❤️

Denne solnedgangen er fra igår og jeg tok dette blinkskudd på vei inn på ferja til Sandøya med Breviksbrua i bakgrunnen.
Idag ser det overskyet ut og jeg trenger ikke ut så tidlig heller, så da rekker det å bli lyst når jeg går ut.
Ha en strålende fin onsdag og husk å se noe fint i det som er rundt deg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg