Mørke natta

I natt gikk ikke tiden veldig fort…. kl er bare 4 og jeg synes jeg var så godt på vei at den burde vært ihverfald 5…

Nå er det mørkt og nettene er merkbart lengre. Selvom vi hadde en fantastisk start på September, er det en høstmåned og den sniker seg inn på oss.
Det er veldig deilig at sommersesongen er over når det gjelder jobbmengde, forrige uteperiode hadde jeg 32 timers overarbeide på 14 dage, det er ganske mange timers jobbing, når man allerede har 12-timers vakter, så nå fortjener jeg å ta en liten pause….. snart begynner julebordsesongen….

Det går ganske mye kaffe på en sånn natt, men nå kjenner jeg at det ikke var godt lengre. Halveringstiden på kaffe er vist nokk ganske lang, men jeg har jo egentlig ikke hat problemer med å sove på kaffemage uansett.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg