Morgenstund med ungdommer

Mammakoppen

Kl er 06:47 og jeg føler meg som verdens beste mamma!!
17 åringen må ta ferja 6:40 for å rekke skolen i Skien til tiden. Det siste jeg sa i går kveld var at nå måtte hun huske å sette klokka, hvilket hun bekreftet at det skulle hun!
jeg satte kl til kvart over 6 siden hun i det siste ikke har vært så flink til å stå opp….. og huset var musestille og hun sov søtt!!

Da lager mamma kaffe, egg og avocado toast, pakker niste og får sendt Frøken Rosenberg ut av døren til tiden.

Hotellfrokost til minsten og nistelaging, mens en kanne kaffe går gjennom systemet.

Det var den morgen! Nå skal jeg lande litt og så er det husarbeide og en tur til opptikkeren, da de nye glassene ikke fungerer optimalt.

Lag dere en fin torsdag derute❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg