Morgensol og nybeiset veranda

Godmorgen dere, ser ut til å bli en fin dag, selvom de har lovet regn i ettermiddag, men så hadde de ikke lovet regn hverken tirsdag eller onsdag, og det blei det likevel🤷‍♀️

Nybeiset veranda

Med dett morgenbilde fikk jeg også vist frem den nybeisete verandaen min, som jeg var litt spent på igår, for da jeg var ferdig med å beise i 12 tiden dro jeg avgårde på sopptur og der jeg plukket sopp, begynte det er regne 2 timer etter på. Den skal kunne tåle å bli gått på og litt regn etter 2 timer, men likevel- det var akkurat bare 2 timer, så for meg at det var gjort til ingen nytte da….. heldigvis hadde det ikke begynt å regne hjemme før kl 16, så da skal de ihvertfald ha gått bra og den ser veldig fin ut, spør du meg👌

Denne morgen spurte jeg sønnen min hva jeg burde skrive om på bloggen idag. Han spirte hva jeg pleide å skrive om, og så sa han “du kan jo skrive om meg”……og det kan jeg, har bare ikke ville presse de på barna mine selvom jeg stadig skriver om dem i andre sammenheng. Jeg prøver å skrive så jeg ikke utleverer andre end meg selv, men jeg merker at det faktisk godt kan begrense hva jeg kan skrive om, men på den andre siden, om noen føler seg truffet av det jeg skriver, så er det kanskje fordi de bør føle seg truffet.

Noen andre herinne som har det dilemma, at de ikke får skrive det de vil fordi de ikke vil utleverer andre, selvom det hadde vært en god historie?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg