Mønster i snøen

Jeg var i Larvik på tirsdagen etter jobb, for å hente 2 store flotte ulltepper, som blei gitt bort fra et dødsbo. De er veldig flotte og ser ikke særlig brukt ut, der har ikke vært dyr eller røyker i leiligheten, så da dro jeg å hentet de, for slike tepper koster flere lapper om man skal kjøpe de.

Jeg spurte de som ga bort teppene om de måtte renses og hun mente man kanskje burde gjøre det, men der er ingen flekker på de heller, så etter å ha lest at beste måten å rense ulltepper på, er å legge de ut i snøen. Kombinasjon av snø og kulde skal visst være rensende, så det gjore jeg og nå har der i 2 dager ligge tepper i gården min.
Jeg tok det ene inn til morran idag og det etterlot seg dette fine mønster i snøen. Ser litt ut som en krumkake og man får litt julestemning av det🎄

spennt på mønsteret under dette, når jeg tar det inn seinere.

Joda, jeg har åpnet luka også, håndkrem – nokk til 2 hender 👐

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg