Mitt speilbilde

Bilder er gøy. Bilder viser så mye og hvis man ikke bruker masse filter, viser bilder sannheten. Det er ikke alltid vi liker sannheten og det er veldig lett å bruke et lite filter, som neeeesten ikke synes, men likevel får huden til å se litt glattere ut.
vi vil allerhelst se yngre ut på bilder og akkurat det tror jeg har noe med hva som skjer i hjernen vår og hvordan vi tenker.
jeg legger ikke skjul på at jeg føler meg ganske mye yngre end det speilbildet viser meg, så jeg har blitt veldig kritisk på selfier.

Speilet i treningsrommet på båten ga meg inspirasjon til disse bildene. De ser ikke ut som om der er et speil imellom og jo mere man ser på de, jo mere ulike synes jeg de 2 bliver. Jeg vet at det er fordi det er speilbilde, men det er litt av en forskning hvor ulike siden på hodet er….akkurat som føttene har forskjellig størrelse er øynene og ørene forskjellige også og selvom jeg ser ut som tvillingen av meg selv synes jeg de er forskjellige.

Det som reflekteres i speilbildet ditt sier en god del om hvordan selvfølelsen din er og det å tørre å vise usminkede bilder er noe alle burde ha god nok selvtillit til å gjøre, for selvom man alltid er misfornøyd med noe ( jeg skulle for eksempel ønske jeg hadde mere markerte øyebryn og det er faktisk noe jeg lett kan gjøre noe med..) er man den man er og man er god nok akkurat som man er også selvom man kanskje ikke er der i livet hvor man helst skulle vært.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg