Mitt favoritt morgenkaffe sted❤️

Jeg bare elsker å drikke morgenkaffe på verandaen. Sitte i solveggen og blive varmet opp til dagens strabaser, skue ut over havet og bare være. Være meg selv og ikke tenke på andre en liten stund.

Morgenkaffe og me-time


ungene er sendt til skolen og det er bare meg som skal fokuseres på en liten stund.
Me-time!! Min egoistiske time, som gir meg så mye ro i kropp og sinn, fordi det bare er meg-meg-meg som jeg fokuserer på.
Alle burde unde seg en selvsentrert time hver dag, hvor man bare tenker på seg selv. Kjenner på hva kroppen sier, hva hjertet sier og hva hodet sier. Disse 3 instansene er svært sjeldent enige, men jeg tenker at det trenger de ikke være heller, så lenge jeg vet hva som er best for nettopp meg, akkurat nå.

Ha en super dag og husk å ta vare på deg selv❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg