Min typiske morgen

La dagen begynne med kaffe i godkoppen og 100%speltbrød fra Jacobs med dansk pølse og ridderost med hjemmelaget mandarinsyltetøy👌

Det ser ut til å bli en nydelig dag med sol og vårfølelse og jeg våknet tidlig og som den aldrende damen jeg er, våknet jeg med vondt i ryggen, så det var bare å stå opp og begynne dagen og sette på God morgen Norge på tv.
Dagen idag må jeg få finne ut hva jeg skal stille opp med den veggen i trappa og få landet den. Var i kjelleren igår for å se hva jeg har av maling, for vaskerommet trenger et strøk og kunne tenke meg å lage den lille doen nede om til en liten jungel med jungel tapet og en sånn liten lydboks med fuglekvitter som begynner å kvitrer når man åpner døren.
Har ikke tenkt meg av øya idag. For det første har jeg ikke penge til hverken det ene eller andre og for det andre har jeg alt jeg trenger akkurat her❤️

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg