Min sønn❤️

Så siden min sønn sa jeg kunne skrive om ham, kommer her en liten presentasjon

Jonathan blei 15 år i sommer og er den mest kjærlige og fineste gutten som finnes.
Han er litt spesiell, da han blei født hjemme på badet, fordi jeg ikke var klar over at fødselen var igang. Pappaen hans tok imot ham med mye dramatikk fordi han var sikker på st babyen var død, inntil han fikk stukket en finger i halsen på ham og fikk ut slim og gørr så han kunne puste. Det var en grisete afære, som gjorde at vi begge lå på sykehuset en stund med stafylokokker, men vi fikk et veldig tett bånd og har det stadig.
Han løp da han var 10 måneder og utforsket alt han kunne.
Opp igjennom har han utforsket livet og som teenager ville han plutselig være jente, som vi støttet han i det året det pågikk. Han var lenge sikker på at han også ville ta operasjon, men plutselig i Januar i år ombestemte han seg og ville være Jonathan igjen, som de fleste kan skjønne var en lettelse for hele familien.
Han har masse kloke holdninger og kan diskuterer politikk med hvem som helst og sette de fleste voksne ut av spill med sine tanker og gjennomtenkte ( mer eller mindre) politiske teorier. Noen gange går det over til konspirasjoner, som er ganske ville, men han har ihvertfald sine egne tanker om ting og lar seg ikke avspise med holdninger som ikke er gjennomtenkt.
Han bokser og iløpet av kort tid er han blitt så flink at han kanskje skal begynne å bokse kamper til høsten- litt til mammas store fortvilelse, for hun liker hverken slåssing eller blod og er ikke sikker på hun klare å se på, men jeg er jo nødt til å stille opp, hvis det er den veien han vil gå. Han har laget sitt eget lille treningsrom herhjemme og trener seriøst for å nå målene sine.

Nå går han siste året på ungdomsskolen og mener han skal bli advokat. Det er superspennende å følge ham tett og jeg er ganske sikker på han kan bli til noe stort hvis han er fokusert og ikke tuller skolegangen bort.

Han viser masse følelser, gir de beste klemmene og er ikke red for å være den han er, både på gode og dårlige sider.
For meg er han perfekt!

Jeg håper og tror han kan oppnå akkurat det han vil i livet med det pågangsmotet han har, når han setter seg noe for.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg