Søndag med mine

Søndag er en dag hvor man ikke trenger å gjøre noe som helst…. eller gjøre det man har lyst til…. for min del bliver det husarbeide i intervall, for noe må jeg gjøre, men kan ikke gjøre for mye heller!!

Jeg er ikke flink til å sitte stille egentlig, jeg føler at jeg spiller tiden jeg kunne brukt på noe fornuftig, men hva er det egentlig som er fornuftig å gjøre på søndagen?
Her vaskes det klær og ryddes, fordi det er en dag hvor vi ikke har planer, en dag vi kan tusle rundt i joggebukser og uten bh og bare føle friheten.
Etter jeg har begynt å jobbe på båt og være borte 14 dage om gangen, er frihet veldig viktig og det er viktig å bare være, uten å ha dårlig samvittighet. Være der for barna mine om de trenger meg og iden de ikke gidder finne på noe, er det å bare være, det beste alternativ til søndag.
jeg lurte på om vi skulle gå en tur, men det var kjedelig!! Vi kunne kjøre en tur, mente eldste ungen, som øvelseskjøre og synes det er kos bare å sitte i en bil og se ut, men det synes jeg er kjedelig!! Biltur er for å ta meg fra et sted til et annet….vel, ikke lett for 3 teenagere og en mamma å bli enige gitt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg