Midt om natten

Da sitter jeg her i min lille krok midt om natten og får ikke sove. Har sove i 4 timer og det er igrunn en hel vanlig søvnintervall for meg, og det er ikke så rent sjeldent st jeg må stå opp for det nytter ikke å ligge der å irriterer seg.

Det er helt stille i huset og helt stille ute. Helt stille bortsett fra den susen som suser kontant i høyre øret mitt. Akkurat som om jeg kan høre pulsen min i øret. Jeg legger ikke merke til på dagen, for der er sikkert mange andre lyder som overdøver, men når jeg skal sove eller hvis jeg våkner ( når jeg våkner…..) om natta, da høres det høyt ut. Hvis jeg legger meg på høyre side på det øret som susingen kommer fra, da bliver det faktisk borte….

Stillhet

Ute er det varmt faktisk… og stille, bortsett fra båten som kom inn i havna med noe sykt sterkt lys. Den kjørte en stor bue før den svingte inn, så med de lyskasterne tenkte jeg at den leitet etter noe/ noen, som jo stadig skjer, men den la nå til og det blei stille igjen.
Nå skal jeg lese et kapittel i boken min og så skal jeg prøve å sove litt til.

Idag skal jeg hente Mathilde på internatskolen, hun skal til legen og det bliver fint å se hvordan hun har det etter de første inntrykk har lagt seg og hun har roet seg litt.
Lag dere en herlig natt og dag alle sammen🥰

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg