Man trenger ikke bruke mye penge for å spise bra!

Ferjekø hjem til Sandøya på en regnværsdag

Jeg liker ikke å ta bilen hjem, for jeg synes ikke øya vår er laget til alt for mange biler, men idag gjør jeg det! Bilde forteller hvorfor…

Egentlig burde jeg ikke vært ute idag, men jeg måtte flytte bilen og da tok jeg å handlet litt mere frukt å grønnsaker på Rema.

Igår og idag får man alt av frukt og grønt til halv pris om man har Æ appen. Siden alt er ganske dyrt nå, benytter jeg meg av det og vi spiser en del grønt og frukt og jeg skal bake gulrot og eplekake til Jonathans konfirmasjon, så nå er det fullt opp!!
Det er en balanse og kjøpe riktig mengde, for ingen vits i å kjøpe noe som ikke bliver spist eller som bliver dårlig før det bliver spist og jeg skal på jobb igjen til onsdagen, så hvis jeg kjøper for mye, må det kastes eller gis bort og da bliver poenget med halv pris borte🤷‍♀️

Mange handler nok uten å tenke seg om når de har sånne tilbud og det kan fort gå opp i limingen om man ikke er obs på det.

Sunt, godt og billig

Kjøpte litt mer end det på bilde da🫣 men da bliver det dette som er godteri i helga😅

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg