Luke nr 2

Da er det 2. desember og like nr 2 er åpnet. Enda en liten søt flaske poppet ut og det er jo litt koselig med denne førjulstiden……men så føler jeg meg litt råflott også, for selvom jeg har fått go rabatt på denne kalenderen, er det for folk flest luksus og mange sliter med å få endene til å møtes og klare å gi ungene sine de julegavene de ønsker seg.

Det er luksus fordi jeg ikke heller vet hvor lenge jeg kommer til å ha penge på konto, for drømmejobben har ikke dukket opp enda og regningene skal betales.
Skal man ha dårlig samvittighet for å unde seg litt luksus i denne tiden?
Jeg spare på masse annet og kjøper second hand både til meg selv og barna, så jeg har ikke dårlig samvittighet over for meg selv, men så får jeg et lite stikk over for andre, som bruker f. Eks Facebook til å be om hjelp til jul, mens jeg bruker sosiale medier til å legge ut min overflod….. er det galt av meg?

Ha en fin 2. desember med eller uten fancy kalender.

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg